web analytics

مزایای صندوق فروشگاهی در صنوف مختلف چیست؟

3 دقیقه

زمان مطالعه

صنندوق فروشگاهی مکانیزه ، مزایای صندوق فروشگاهی ، خرید صندوق فروشگاهی
فهرست مطالب

عدم اطلاع از اجناسی که دیرتر به فروش می‌روند، بی خبری از میزان فروش کالاها و عملکرد فروش، کسری موجودی کالا و در نهایت تحویل کالاها به انبار از دیگر مشکلاتی بود که متضرر شدن این فروشگاه‌ها را به دنبال داشت. پس از ایجاد این ساختار جدید و توسعه فناوری های نوین، پاسخگویی به بسیاری از نیازهای در حال تغییر صاحبان فروشگاه ممکن شد. از مزایای صندوق فروشگاهی این است که علاوه بر سر و سامان دادن به فعالیت‌های مالی فروشگاه‌ها، می تواند انبارها و فروش محصولات را کنترل کند تا دیگر با تعدد کالاهای به فروش نرسیده و یا کسری موجودی کالا روبرو نباشد.

مزایای صندوق فروشگاهی ، صندوق فروشگاهی ، خرید صندوق فروشگاهی

مزایای صندوق فروشگاهی

1- جذب و افزایش وفاداری مشتری

جذب، نگهداشت و افزایش وفاداری مشتری به عنوان یکی از عوامل ایجاد مزیت رقابتی، گامی مهم در استراتژی فروشگاهی است. این صندوق فروشگاهی در رسیدن فروشگاه‌ها به این مزیت رقابتی نقش مهمی ایفا می‌کند. با استفاده از صندوق فروشگاهی می‌توان نام، آدرس، شماره تلفن مشتریان و تاریخچه خرید آن‌ها را ذخیره کرد. سپس با استفاده از این اطلاعات درک مناسبی از تناوب خرید و نیازهای هر مشتری بدست آورد. این کار بازاریابی فردی و کم‌هزینه مشتری را به دنبال خواهد داشت.

2 مدیریت انبار

مدیریت انبار یکی از مزایایی است که استفاده از صندوق فروشگاهی موجود در بازار در اختیار صاحبان فروشگاه‌ها قرار می دهد. این امر بوسیله شناسایی اجناسی که دیرتر به فروش می رسند امکان پذیر است. با حذف آن‌ها از لیست خرید آتی مشتریان و کاهش سرمایه راکد در انبار، لیست خرید جدیدی بر اساس نیاز مشتریان با بیشترین سود و فروش، تهیه می شود.

3- گزارش فروش و تحلیل عملکرد

گزارش تحلیل عملکرد و آگاهی از وضعیت فروش انواع کالاها در زمان‌های مختلف با کمک اطلاعات متنوع جمع‌آوری شده توسط نرم‌افزارهای فروش، انجام تمامی عملیات فروشگاه (فروش، انبار، حسابداری) توسط سیستمی اتوماتیک و یکپارچه ، عدم کسری موجودی کالا از طریق کنترل و ردیابی کلیه فاکتورهای فروش و … از دیگر مزایای استفاده از این صندوق ها است.

اگر قصد خرید این دستگاه را دارید پیشنهاد می‌کنیم دو مقاله  «صندوق فروشگاهی چیست» و «راهنمای جامع خرید صندوق فروشگاهی» را به دقت مطالعه کنید تا با تمام نکات و ویژگی های این دستگاه آشنا شوید.

 

صندوق فروشگاهی بایامکس

استفاده از این صندوق‌ها طی سال های گذشته به تدریج در ایران افزایش پیدا کرده است. بسیاری از اصناف از راهکارهای صندوق فروشگاهی ارائه شده توسط برخی شرکت ها در دو حوزه نرم افزار و سخت افزار استفاده می‌کنند.
تامین سخت افزار با کیفیت، نرم افزار به روز و پشتیبانی مناسب، از معضلات فعلی این صندوق ها در بازار است. دلیل آن را می‌توان در کم بودن تعدد شرکت‌هایی که توانایی ارائه همزمان تمامی خدمات را در یک راهکار جامع داشته باشند دانست.

یکی از اولین شرکت هایی که راهکاری جامع را پیشنهاد داده، بایامکس است. از مزایای صندوق فروشگاهی بایامکس این است که در این خصوص راهکار جدید و جامعی را در نظر گرفته است. این صندوق با ورود تجهیزات سخت افزاری مناسب، جمع آوری و پیشنهاد نرم افزارهای کارآمد مرتبط، پشتیبانی و استفاده از روش‌های نوین پرداخت و سرویس‌های ارزش افزوده با ویژگی هایی چون تسهیلات ثبت و صدور فاکتور فروش به همراه ثبت کد اقتصادی طرفین، ثبت و صدور فاکتور خرید، اتصال به شبکه پرداخت الکترونیک، سرویس‌های وفاداری و باشگاه مشتریان و … زمینه‌ای مناسب برای گسترش استفاده از این دستگاه را فراهم می‌آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه :

https://bayamax.com/?p=1345

اشتراک گذاری :

پیشنهادهایی برای شما

پایانه کنتـرل قیمت 15 اینچی

پایانه کنتـرل قیمت 11 اینچی

سیستم خودپرداز فروشگاهی REGOR M21

سیستم خودپرداز فروشگاهی REGOR M15

سیستم خودپرداز فروشگاهی REGOR X21

دستگاه بارکدخوان CUBE

مطالب مرتبط

تجارت الکترونیک
کاهش ۵۰ درصدی سرمایه‌گذاری در بازار ایکامرس (تجارت الکترونیک) بازار ایکامرس (تجارت الکترونیک) در سال ۲۰۲۳...
طراحی مدرن هایپرمارکت : رمز موفقیت در دنیای امروز اگر ترس بی روح شدن فضای داخلی...
در اقتصاد امروز، سرعت حرف اول را می‌زند. بنابراین ارائه خدمات سریع و باکیفیت به مشتریان،...
آدیداس
خلاصه خبر آدیداس، غول پوشاک ورزشی، در سال ۲۰۲۳ برای اولین بار در ۳۰ سال گذشته...
کسب‌وکار خرده‌فروشی
مقدمه فرض کنید شما صاحب یک کسب‌وکار خرده‌فروشی هستید. چطور می‌توانید مشتریان را به خرید محصول...
مقایسه صندوق‌های فروشگاهی با لپ‌تاپ و All In One
در این مقاله، به شما خواهیم گفت که چرا صندوق‌های فروشگاهی بهترین انتخاب برای کسب‌وکارها هستند...